- Opis produktu
- Specyfikacja
- Przykładowe realizacje
- Instrukcja przygotowania do produkcji
- Powiązane produkty
Opis produktu
Plastikowe samoprzylepne plomby są wykorzystywane w przypadku, gdy z powodu przywierania do powierzchni, zastosowanie hologramów nie jest możliwe. Takie naklejki idealnie nadają się do wykorzystania w serwisach na sprzęty elektroniczne w celu zapieczętowania naprawionych lub wymienionych części oraz wszędzie tam, gdzie konieczna jest kontrola nieautoryzowanego dostępu do wnętrz urządzeń elektronicznych (na przykład w wypadku ochrony gwarancyjnej – utrata gwarancji po otwarciu urządzenia przez klienta). Naklejka może być na przykład naklejona na dziurki w których umieszczone są śrubki. Zastosowanie w takim miejscu hologramu nie byłoby dobrym rozwiązaniem, ponieważ nie przylegałby on do podłoża całą powierzchnią, lecz tylko na brzegach, co ułatwiłoby jego oderwanie bez uszkodzenia. Aby zapewnić wysoki stopień ochrony, hologram musi być przyklejony całą swoją powierzchnią, co w przypadku takiego umiejscowienia jak opisane powyżej, nie jest możliwe do osiągnięcia. Samoprzylepna folia winylowa wykorzystywana do produkcji oferowanych przez nas etykiet, odznacza się tym, że podczas ich zrywania dochodzi to rozerwania naklejki na małe kawałki. Nawet jeśli etykieta będzie przyklejona tylko częściowo, zawsze przy odklejaniu dojdzie do jej zniszczenia. Co więcej, użyty klej zapewnia lepsze przyleganie do chropowatych powierzchni, niż w ma to miejsce w przypadku hologramów.
- Minimalny rozmiar 3x3 mm, kształt: koło, kwadrat, prostokąt
- Maksymalnie 2 kolory
- Dowolny projekt
Kształt | Kwadrat, Prostokąt, Okrąg, Owalny, Inny |
Waga | 0.00001 kg |
Instrukcja tworzenia nalepek winylowych:
I.
Niezbędnym elementem prawidłowego zrozumienia poniższych punktów jest znajomość drukarskiego media, które używa się do produkcji plastikowych, nieodlepnych naklejek. Jeśli nie macie Państwo doświadczenia z naklejkami VOID, proponujemy zapoznać się z ich właściwościami i możliwościami zastosowania tutaj, tutaj a także w specyfikacji technicznej folii ORACAL 820 Safety Vinyl, która znana jest również pod nazwą „papieru bankowego“.
Aby przygotować zamówione przez Państwa naklejki na plastikowej folii, musimy otrzymać Państwa wytyczne dotyczące formy graficznej. Jeśli nie macie Państwo konkretnego wyobrażenia co do wyglądu naklejek, przed skontaktowaniem się z nami, prosimy o przeanalizowanie poniższych punktów:
Kształt nalepki będzie wycięty według Państwa życzenia za pomocą plottera. Teoretycznie, kształt naklejki może być dowolny, jednak ze strony praktycznej istotnym jest, aby naklejka była łatwa w odklejaniu z warstwy podkładowej i umieszczaniu na wybranym miejscu. Użycie długich i cienkich kształtów zdecydowanie będzie utrudniało manipulację nalepkami. Z tego względu proponujemy korzystanie z kszałtu koła, elipsy, owalu, kwadratu, prostokątu, kwadratu i prostokątu z zaokrąglonymi kątami, trójkąta, wielokąta, itp. Naklejki będą drukowane na formacie A4, jedna obok drugiej. Ilość naklejek zamieszczona na jednym arkuszu będzie oczywiście zależna od powtarzalności wzoru, dzięki czemu można samemu obliczyć stosunek wielkości naklejki do rozmiaru A4. Najmniejszy rozmiar jaki możecie Państwo wybrać to 3x3mm a najmniejsza dostępna nalepka ma kształt koła i średnicę 3mm. Nawet przy tak małych rozmiariach nie muszą się Państwo obawiać nieczytelności druku drobnych tekstów czy niedokładnego wycięcia kształtu. Kołowe naklejki w tym rozmiarze używa się jako plomby gwarancyjne naklejane na główki śrubek Największy rozmiar nalepki jest ograniczony rozmiarem formatu A4.
Fakt, iż nie ma możliwości wyboru folii PCV w innym kolorze aniżeli biały, nie oznacza, że nie ma możliwości druku tekstu czy obrazków na np. zielonym czy żółtym podkładzie; trzeba jednak liczyć się z tym, iż jedną warstwę planu determinuje wybrany kolor podkładu. Projekt jest wówczas tworzony jako dwukolorowy, gdzie na pierwszej warstwie jest definiowany kolor wypełnienia a na drugiej jest zarysowana grafika czy tekst w innym kolorze. Nadruk na filtrze PCV jest tworzony techniką sitodruku.
II.
Możecie Państwo stworzyć projekt graficzny według punktu nr 1 lub w wersji elektronicznej- plik w formacie wektorowym (najlepiej Corel Draw-CDR lub Encapsulated PostScript - EPS) z tekstem przekonwertowanym na krzywe aby nie doszło do zmiany czcionki. Możemy również sami stworzyć master hologramu według Państwa życzenia. W tej sytuacji wystarczy słowny, dokładny opis Państwa wyobrażenia (włącznie z wielkością i kształtem). Można dołączyć bitmapowe grafiki logo firmy, znaków firmowych czy jakichkolwiek obrazków, które miałyby się znaleźć na Państwa hologramie. W sytuacji, kiedy Państwa projekt będzie bardziej skomplikowany, proponujemy odręczne naszkicowanie go na papierze i przesłanie nam w formie skanu bądź zdjęcia. Za utworzenie pliku graficznego w formacie wektorowym pobieramy opłatę w wysokości ok. 40 zł przy mniej skomplikowanych zamówieniach a kwotę ok. 170 zł przy projektech bardziej skomplikowanych graficznie. Przy hologramach wielowarstwowych należy pamiętać o potrzebie zaprojektowania każdej warstwy – więcej na temat projektowania znajdziecie Państwo po kliknięciu na poszczególny typ hologramu po lewej stronie okna pod przyciskiem „WASZ PROJEKT“; np. prezentacja projektów hologramów wielowarstwowych. Państwa projekty graficzne czy gotowe wersje wektorowe prosimy o przesłanie na adres e-mail. W trakcie realizacji Państwa zamówienia i w razie jakichkolwiek pytań, jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu i adresem e-mail uwzględnionym w danych kontaktowych.
III.
Po przyjęciu Państwa zamówienia przeprowadzimy walidację przesłanego projektu wektorowego bądź stworzymy go według Państwa oczekiwań. W sytuacji, kiedy powierzono nam stworzenie grafiki, na adres e-mail prześlemy gotowy projekt w formie bitmapowej aby mogli go Państwo ocenić. W większości przypadków, tworzymy kilka wariacji Państwa projektu, aby była możliwość wyboru tego najbardziej odpowiedniego. Państwa uwagi dotyczące stworzonej grafiki bądź prośba o dodanie kolejnych elementów czy tekstów, będą konsekwentnie aktualizowane i odsyłane do oceny. Tenże proces będzie się powtarzał do momentu osiągnięcia przez Państwa pełni satysfakcji ze stworzonego przez nas projektu.
Po zatwierdzeniu ostatecznej wersji projektu pozostaje wybranie trybu realizacji: expresowego czy standardowego. Oprócz trybu realizacji zamówienia, wybrana metoda wiąże się również z użyciem różnych narzędzi drukarskich. Wizualny efekt końcowy obu wybranych trybów jest taki sam, jednak w przypadku trybu ekspresowego istnieje ograniczenie co do minimalnej wielkości wycinanej nalepki. Poszczególne tryby realizacji różnią się również pod względem cenowym. Reżim standardowy jest oczywiście lepszym wyborem przy produkcji większej liczby naklejek.
Ekspresowa realizacja zamówienia nacięte arkusze naklejek są gotowe do odbioru już od drugiego dnia roboczego. Minimalna liczba drukowanych arkuszy A4 to 6 sztuk. Cena zamówienia jest naliczana wyłącznie na podstawie ilości arkuszy A4; liczba naciętych nalepek mieszczących się na tym formacie nie ma znaczenia. Orientacyjny cennik. WAŻNYM czynnikiem ograniczającym jest minimalny, dopuszczalny rozmiar naklejki w tym trybie realizacji. Najmniejszym rozmiarem produkcyjnym jest 11x7mm. Jeśli któreś z zaprojektowanych przez Państwa naklejek są mniejsze, nie ma możliwości realizacji zamówienia w trybie przyspieszonym a jedynie w trybie standardowym.
Standardowa realizacja zamówienia – naklejki są przygotowane w przeciągu 15-30 dni roboczych od dnia zlecenia usługi; bardziej dokładny termin jest znany już w momencie potwierdzenia zamówienia. Cena produkcji nie jest uzależniona od ilości arkuszyA4, ale od ilości zamówionych nalepek. Najmniejsza liczba zamawianych nalepek to 1000 sztuk, większe ilości to zawsze wielokrotność 1000. Orientacyjny cennik. Minimalna wielkość naklejki wyprodukowanej w tym reżimie to 3x3mm bądź koło o średnicy 3mm.
Opisana faza jest zakańczana zatwierdzeniem finalnego wyglądu banderoli, etykiety, nalepki czy plomby PCV według Państwa wytycznych. Ostateczne zatwierdzenie ze strony zamawiającego przygotowanego projektu, ilości oraz ceny jest uznawane jako złożenie wiążącego zamówienia. Potwierdzone zamówienie skutkuje nawiązaniem stosunku prawnego w formie umowy o dzieło, której przedmiotem staje się zatwierdzony projekt graficzny, ilość, realizacja oraz cena. Wszelkie zmiany projektu graficznego, rodzaju czy ilości dokonywane po zamknięciu zamówienia nie muszą być przeprowadzane – wszystko zależy od etapu realizacji Państwa zamówienia.
IV.
Po obustronnym porozumieniu, na podstawie infomacji zawartych w trzecim akapicie, przystępujemy do produkcji samoprzylepnych elementów zabezpieczających według Państwa wytycznych ( wygląd, ilość, właściwości, cena). Jeśli w porozumieniu nie będzie stanowione inaczej, zamówienie będzie zrealizowane w zależności od wybranego trybu realizacji opisanego w punkcie III. Państwa zamówienie będzie do odbioru w biurze bądź zostanie przesłane pod wskazany adres.
I.
Niezbędnym elementem prawidłowego zrozumienia poniższych punktów jest znajomość drukarskiego media, które używa się do produkcji plastikowych, nieodlepnych naklejek. Jeśli nie macie Państwo doświadczenia z naklejkami VOID, proponujemy zapoznać się z ich właściwościami i możliwościami zastosowania tutaj, tutaj a także w specyfikacji technicznej folii ORACAL 820 Safety Vinyl, która znana jest również pod nazwą „papieru bankowego“.
Aby przygotować zamówione przez Państwa naklejki na plastikowej folii, musimy otrzymać Państwa wytyczne dotyczące formy graficznej. Jeśli nie macie Państwo konkretnego wyobrażenia co do wyglądu naklejek, przed skontaktowaniem się z nami, prosimy o przeanalizowanie poniższych punktów:
- rozmiar naklejki
- kształt naklejki
- teksty, obrazki czy loga, które będą nadrukowane na naklejce
- ilość użytych kolorów – jeden bądź dwa kolory druku
- wybór kolorów – kolory dowolne; wybór nie jest ograniczony paletą kolorystyczną
- przybliżona ilość
- folia drukarska jest zawsze koloru białego i nie ma możliwości wyboru koloru; jako medium kolorystyczne jest użyta warstwa zabezpieczająca ORACAL 820 Safety Vinyl
Kształt nalepki będzie wycięty według Państwa życzenia za pomocą plottera. Teoretycznie, kształt naklejki może być dowolny, jednak ze strony praktycznej istotnym jest, aby naklejka była łatwa w odklejaniu z warstwy podkładowej i umieszczaniu na wybranym miejscu. Użycie długich i cienkich kształtów zdecydowanie będzie utrudniało manipulację nalepkami. Z tego względu proponujemy korzystanie z kszałtu koła, elipsy, owalu, kwadratu, prostokątu, kwadratu i prostokątu z zaokrąglonymi kątami, trójkąta, wielokąta, itp. Naklejki będą drukowane na formacie A4, jedna obok drugiej. Ilość naklejek zamieszczona na jednym arkuszu będzie oczywiście zależna od powtarzalności wzoru, dzięki czemu można samemu obliczyć stosunek wielkości naklejki do rozmiaru A4. Najmniejszy rozmiar jaki możecie Państwo wybrać to 3x3mm a najmniejsza dostępna nalepka ma kształt koła i średnicę 3mm. Nawet przy tak małych rozmiariach nie muszą się Państwo obawiać nieczytelności druku drobnych tekstów czy niedokładnego wycięcia kształtu. Kołowe naklejki w tym rozmiarze używa się jako plomby gwarancyjne naklejane na główki śrubek Największy rozmiar nalepki jest ograniczony rozmiarem formatu A4.
Fakt, iż nie ma możliwości wyboru folii PCV w innym kolorze aniżeli biały, nie oznacza, że nie ma możliwości druku tekstu czy obrazków na np. zielonym czy żółtym podkładzie; trzeba jednak liczyć się z tym, iż jedną warstwę planu determinuje wybrany kolor podkładu. Projekt jest wówczas tworzony jako dwukolorowy, gdzie na pierwszej warstwie jest definiowany kolor wypełnienia a na drugiej jest zarysowana grafika czy tekst w innym kolorze. Nadruk na filtrze PCV jest tworzony techniką sitodruku.
II.
Możecie Państwo stworzyć projekt graficzny według punktu nr 1 lub w wersji elektronicznej- plik w formacie wektorowym (najlepiej Corel Draw-CDR lub Encapsulated PostScript - EPS) z tekstem przekonwertowanym na krzywe aby nie doszło do zmiany czcionki. Możemy również sami stworzyć master hologramu według Państwa życzenia. W tej sytuacji wystarczy słowny, dokładny opis Państwa wyobrażenia (włącznie z wielkością i kształtem). Można dołączyć bitmapowe grafiki logo firmy, znaków firmowych czy jakichkolwiek obrazków, które miałyby się znaleźć na Państwa hologramie. W sytuacji, kiedy Państwa projekt będzie bardziej skomplikowany, proponujemy odręczne naszkicowanie go na papierze i przesłanie nam w formie skanu bądź zdjęcia. Za utworzenie pliku graficznego w formacie wektorowym pobieramy opłatę w wysokości ok. 40 zł przy mniej skomplikowanych zamówieniach a kwotę ok. 170 zł przy projektech bardziej skomplikowanych graficznie. Przy hologramach wielowarstwowych należy pamiętać o potrzebie zaprojektowania każdej warstwy – więcej na temat projektowania znajdziecie Państwo po kliknięciu na poszczególny typ hologramu po lewej stronie okna pod przyciskiem „WASZ PROJEKT“; np. prezentacja projektów hologramów wielowarstwowych. Państwa projekty graficzne czy gotowe wersje wektorowe prosimy o przesłanie na adres e-mail. W trakcie realizacji Państwa zamówienia i w razie jakichkolwiek pytań, jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu i adresem e-mail uwzględnionym w danych kontaktowych.
III.
Po przyjęciu Państwa zamówienia przeprowadzimy walidację przesłanego projektu wektorowego bądź stworzymy go według Państwa oczekiwań. W sytuacji, kiedy powierzono nam stworzenie grafiki, na adres e-mail prześlemy gotowy projekt w formie bitmapowej aby mogli go Państwo ocenić. W większości przypadków, tworzymy kilka wariacji Państwa projektu, aby była możliwość wyboru tego najbardziej odpowiedniego. Państwa uwagi dotyczące stworzonej grafiki bądź prośba o dodanie kolejnych elementów czy tekstów, będą konsekwentnie aktualizowane i odsyłane do oceny. Tenże proces będzie się powtarzał do momentu osiągnięcia przez Państwa pełni satysfakcji ze stworzonego przez nas projektu.
Po zatwierdzeniu ostatecznej wersji projektu pozostaje wybranie trybu realizacji: expresowego czy standardowego. Oprócz trybu realizacji zamówienia, wybrana metoda wiąże się również z użyciem różnych narzędzi drukarskich. Wizualny efekt końcowy obu wybranych trybów jest taki sam, jednak w przypadku trybu ekspresowego istnieje ograniczenie co do minimalnej wielkości wycinanej nalepki. Poszczególne tryby realizacji różnią się również pod względem cenowym. Reżim standardowy jest oczywiście lepszym wyborem przy produkcji większej liczby naklejek.
Ekspresowa realizacja zamówienia nacięte arkusze naklejek są gotowe do odbioru już od drugiego dnia roboczego. Minimalna liczba drukowanych arkuszy A4 to 6 sztuk. Cena zamówienia jest naliczana wyłącznie na podstawie ilości arkuszy A4; liczba naciętych nalepek mieszczących się na tym formacie nie ma znaczenia. Orientacyjny cennik. WAŻNYM czynnikiem ograniczającym jest minimalny, dopuszczalny rozmiar naklejki w tym trybie realizacji. Najmniejszym rozmiarem produkcyjnym jest 11x7mm. Jeśli któreś z zaprojektowanych przez Państwa naklejek są mniejsze, nie ma możliwości realizacji zamówienia w trybie przyspieszonym a jedynie w trybie standardowym.
Standardowa realizacja zamówienia – naklejki są przygotowane w przeciągu 15-30 dni roboczych od dnia zlecenia usługi; bardziej dokładny termin jest znany już w momencie potwierdzenia zamówienia. Cena produkcji nie jest uzależniona od ilości arkuszyA4, ale od ilości zamówionych nalepek. Najmniejsza liczba zamawianych nalepek to 1000 sztuk, większe ilości to zawsze wielokrotność 1000. Orientacyjny cennik. Minimalna wielkość naklejki wyprodukowanej w tym reżimie to 3x3mm bądź koło o średnicy 3mm.
Opisana faza jest zakańczana zatwierdzeniem finalnego wyglądu banderoli, etykiety, nalepki czy plomby PCV według Państwa wytycznych. Ostateczne zatwierdzenie ze strony zamawiającego przygotowanego projektu, ilości oraz ceny jest uznawane jako złożenie wiążącego zamówienia. Potwierdzone zamówienie skutkuje nawiązaniem stosunku prawnego w formie umowy o dzieło, której przedmiotem staje się zatwierdzony projekt graficzny, ilość, realizacja oraz cena. Wszelkie zmiany projektu graficznego, rodzaju czy ilości dokonywane po zamknięciu zamówienia nie muszą być przeprowadzane – wszystko zależy od etapu realizacji Państwa zamówienia.
IV.
Po obustronnym porozumieniu, na podstawie infomacji zawartych w trzecim akapicie, przystępujemy do produkcji samoprzylepnych elementów zabezpieczających według Państwa wytycznych ( wygląd, ilość, właściwości, cena). Jeśli w porozumieniu nie będzie stanowione inaczej, zamówienie będzie zrealizowane w zależności od wybranego trybu realizacji opisanego w punkcie III. Państwa zamówienie będzie do odbioru w biurze bądź zostanie przesłane pod wskazany adres.